De Cardioloog Nummer 3, pp. 12-13
jun 2021, jaargang 5
De Cardioloog Nr. 3, pp. 12-13
jun 2021, jr. 5
Kwaliteit

KWALITEITSBELEID- EN KWALITEITSVISIEDOCUMENT CARDIOLOGISCHE ZORG 2025 ‘Naast visitaties vormen richtlijnen in grotere mate ons kwaliteitsbeleid’

De commissie Kwaliteit presenteerde onlangs het document Kwaliteitsbeleid- en kwaliteitsvisiedocument cardiologische zorg 2025, een uitwerking van de Beleidsvisie 2025 van de NVVC. Commissievoorzitter dr. Maayke Sluman licht de hoofdlijnen van het kwaliteitsbeleid toe en pleit voor een trendbreuk: ‘We moeten extra stappen zetten in zorg die al als hooggekwalificeerd bekendstaat.’

'Dit voorzitterschap geeft mij de kans om de zorg op een andere manier dan alleen in de spreekkamer te verbeteren’
Kwaliteit

KWALITEITSBELEID- EN KWALITEITSVISIEDOCUMENT CARDIOLOGISCHE ZORG 2025 ‘Naast visitaties vormen richtlijnen in grotere mate ons kwaliteitsbeleid’

De commissie Kwaliteit presenteerde onlangs het document Kwaliteitsbeleid- en kwaliteitsvisiedocument cardiologische zorg 2025, een uitwerking van de Beleidsvisie 2025 van de NVVC. Commissievoorzitter dr. Maayke Sluman licht de hoofdlijnen van het kwaliteitsbeleid toe en pleit voor een trendbreuk: ‘We moeten extra stappen zetten in zorg die al als hooggekwalificeerd bekendstaat.’

'Dit voorzitterschap geeft mij de kans om de zorg op een andere manier dan alleen in de spreekkamer te verbeteren’
Over dit artikel
Auteur
Irene Hemels
Over de auteur

Irene Hemels, wetenschapsjournalist

Printdatum
15 juni 2021
E-pubdatum
18 juni 2021
ISSN print
2542-7687
ISSN online
2589-4145
DOI
https://doi.org/10.24078/cardio.2021.6.127448


Over dit artikel
Auteur
Irene Hemels
Over de auteur

Irene Hemels, wetenschapsjournalist

Printdatum
15 juni 2021
E-pubdatum
18 juni 2021
ISSN print
2542-7687
ISSN online
2589-4145
DOI
https://doi.org/10.24078/cardio.2021.6.127448